2011. június 15., szerda

helyzetjelentés

Jelentem sikeresen befejeztem erre a félévre a vizsgázást! :) Van ami amelyik tárgyam nem alakult úgy, mint szerettem volna, más dolgok meg jobban sikerültek. Bár kedvesemnek -mostantól Attila néven fut :D-még nem tört ki a nyári szünet, az én szabadulásomat azért megünnepeltük egy doboz zserbó ízű fagyi elpusztításával.
És hogy mi újság Dánia-fronton? Jelentem, szállás lefoglalva! A Kamtjatkában fogok lakni, az első emeleten egy 30 négyzetméteres "twin-room"-ban. Kíváncsi vagyok milyen szobatársam lesz.
Egy tanács azoknak, akik szintén horsens-i kollégiumokra pályáznak: a netes rendszerben, ahol szobát kell foglalni, csak bizonyos bankkártyákkal lehet fizetni, szóval ha éppen OTP Junior kártyád van, akkor sűrgősen cseréltesd le, vagy keress valakit aki utal helyetted. Nálam ez utóbbi figyelt be, nagybátyám kölcsönözte meg egy pár nap erejéig a pénzt (305 ezer ft!!!!), ő utalta át, én meg neki. Bár az én kártyámat is le kell majd cserélni, mert az Erasmus pénzt sem tudják bármilyen számlára kiutalni.
Egyébként pedig megy a "búcsúzás": ma olyan fejjel mentem be az egyetemre, hogy NNNA akkor utoljára egy jó ideig... jól meg is néztem magamnak mindent. De még vissza kell mennem mégis egyszer, hogy lefényképeztessem magamat a betonbiciklin a sóhajok hídjánál :D -áll ott egy bicikli, első kerekével egy betonkockába építve. A koliban többször videózok, fényképezek, gyűjtögetem az "útravaló emlékeket"
Fura, hogy ilyenkor ébred rá az ember, hogy mennyire jó is az ami éppen van. A koli, az egyetem, a társaság, Attila :) Nagyon fog hiányozni minden, és remélem, hogy minden mehet a régi kerékvágásban azután is, hogy hazajövök. Elvégre csak egy félévet hagyok ki. És az Erasmussal egy évvel hosszabbítottam meg a diplomáig vezető utat. Úgyhogy még van időm :)
Mára ennyi.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése