2011. október 7., péntek

Na, tényleg úgy tűnik, hogy hét közben nincs nagyon időm írni, csak hétvégente. Ma péntek van, egy újabb hét elment.
Dolgozunk a projekten, jövő pénteken tender terv beadás, vagyis addigra össze kell tennünk három A1-es plakátot, és ki kell töltenünk a tender formanyomtatványait: Igyekeznek élethűvé tenni, ezért a plakátokra pl nem írhatjuk rá a nevünket, hanem azt mellékelni kell egy zárt borítékban XD
De mindig csak a suliról írok, úgyhogy most nem is merülök bele ebbe a témába, inkább lássuk mi más történt:
Első és legfontosabb: Joana elment három hétre :) Kínába... :D Ennél messzebb már asszem nem is mehetett volna. Valami sulis csoporttal ment egy ottani egyetemre, még előző félévben rendezték el nekik. (ő ugye full time student). És pont akkor jön vissza, amikor Attila megy haza, szóval Attilával nyugiban leszünk, nem kell majd kerülgetni Joanát.
Nem tudom, hogy írtam-e már régebben arról, hogy Attila meglátogat, úgyhogy most írok: október 22-én szombaton ér ide, és utána héten vasárnap megy haza. Úgy tervezzük, hogy szombat reggel, mikor megérkezik Koppenhágába, akkor nem jövünk rögtön ide, hanem azt a napot városnézéssel töltjük, és csak este jövünk vissza Horsensbe. Másnap Billundba indulunk a Legolandbe. Kicsit feszített a program szegénynek, hiszen a pénteket a buszon tölti, gondolom nem fog többet aludni, mint én, mikor jöttem, viszont Legolandbe hétvégén kell menni, mert tovább van nyitva. :D Aztán hétfőn, kedden nagyrészt ugye suli, délutánonként szeretném megmutatni a várost, a strandot, talán sikerül biciklit kuncsorogni neki valakitől, akkor lehetne messzebbre menni. Szerdán nincs kötelező óránk, ekkor szeretnénk egy egész napos kiruccanást tenni valamerre. Nagyon jó lenne elmenni a déli partokhoz, ahol olyan fehér sziklás a tengerpart, mint Dover-nél Angliában. Csak elég bonyolult elutazni oda, szóval majd meglátjuk. Aztán csütörtökön megint egy kis suli, pénteken pedig International Day, ami most derült ki, hogy pont akkor lesz, mikor Attila is itt lesz, de nem gond, legalább részt tud venni ő is. Majd beöltöztetjük csikósnak XD. Ja igen, az international day egy nagy banzáj a suliban, amikor minden nemzet kap egy standot, és bemutatja a saját országát. Jellemzően a sztereotípiáknak megfelelően. :) Vagyis beöltözöl, kirakod a zászlód, és főzöl valami nagyon magyart :D És persze mindenki jön-megy, egy nagy buli az egész. Aztán szombaton még nem tudom mit csinálunk, szerintem alszunk meg kipihenjük a hetet :D Vasárnap pedig mennie kell vissza Koppenhágába a buszra.
Mivel nincs Joana, ezért ma délután egy két órás alvás után frissen és üdén átrendeztem a lakást. Csináltam kis nappali részt a fotelokból, meg eltologattam az íróasztalokat, ja és az összes cuccát, ami ellepte a lakást felhalmoztam az ágyára meg az íróasztalára. Merthogy cuccai voltak az étkezőasztalon, az én fotelomban, a szárítón, még az ablakpárkányokon is... Legtöbbje szerintem szemét, amit lusta kidobálni, mindenesetre én nem túrtam át mindent, csak egyben odaszórtam az asztalára. Aztán nekiláttam tejfölös csirke pörköltet főzni, mert akciós volt a csirkecomb. Úgyhogy ittlétem első húsételét készítem :) (ha nem számoljuk a virslis hetet, amire még most sem emlékszem szívesen) A felét szeretném lefagyasztani, a másik feléből pedig holnap és holnapután tervezek enni. Amúgy ezen a héten kreáltam egy új kaját, és tök finomnak bizonyult (a tojásos zöldséges rizs annyira nem volt menő...) Szóval legújabb találmányom a zöldséges tészta tonhallal :) A párolt zöldséget forrón összekeverem a tésztával, és ráhalmozok egy fél tonhalkonzervet. Egyszerű, olcsó és finom kaja. (Itt a tonhalkonzerv elég olcsó, legalábbis olcsóbb, mint otthon, ami nem olyan meglepő, hiszen egy órási halkonzerv üzem foglalja el az ipari kikötő nagy részét). Ja és halrudacskát is vettem már, az is olcsóbb, mint a hús, igaz amit én vettem, az eleve akciós volt. És nagyon finom! Mármint én nyilván a legolcsóbb, legalapabb halrudat vettem, de az otthoni olcsó halrudakkal össze sem lehet hasonlítani. Tudom, hogy hülyén hangzik, te egyszerűen "halabb" íze van, és a panírja is ízletesebb. :)
Ja igen, nem is meséltem, hogy voltam a postán, mert anya feladta ajánlva a térdszalagomat, és azt kellett átvenni. (mostanában sokat fájt a térdem, biztos megerőltettem, vagy valami, és ezért kellett a szalag, amit otthon hagytam). Na, szóval kaptam értesítést, hogy átvehetem az ajánlott küldeményt. Bementem, sorszámot kellett húzni (még a gyógyszertárban is sorszámot kell húzni, és elkülönítik a receptes kiadást a simától), aztán mikor sorra kerültem, akkor a digitális aláírásom ellenében vehettem át. Vagyis kaptam egy kijelzőt, meg egy "digitális ceruzát", és alá kellett írnom vele az átvételi elismervényt. Nagyon menő volt. :)
Más most nincs, ja de, elromlott a dzsekim cipzárja, és már minden horsensi boltot átnéztem egy új dzseki után, de nem találtam, úgyhogy holnap beutazok Aarhusba, hátha ott nagyobb a választék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése