2011. október 1., szombat

szombat

A ma délutánt ismét nyeregben töltöttem: elindultam, hogy elmenjek végre abba a parkba, ami a város azon oldalán van, ahol eddig én még nem jártam, a vasúton túl. Aztán a biciklitárolónál belefutottam a litván csajokba, akik valami ismerősük ismerősének a focimeccsére mentek, úgyhogy elmentem velük én is, a meccs a nagy horsensi stadion melletti pályák egyikén volt. De végül nem sikerült rájönni, hogy a srác melyik csapatban is játszik, úgyhogy kb 15 perc után otthagytuk a játékot, mert úgy elég uncsi volt, hogy azt sem tudtuk kinek drukkoljunk. A többiek visszamentek a koliba, én pedig a vonatállomás mellett elhaladva kiértem a Bygholm parkba, ami lényegében egy kastélykert. A kastély az 1770-es években épült, ma hotelként funkcionál. A park pedig patakok és tavak sokaságával van tele. a környék szépen beépült ilyen dániai lakóparkokkal, vagyis egységes stílusban felépült sorházakkal, meg társasház blokkokkal. A szokásos közösségi érzést megerősítő elrendezésben és parkosítással. Szóval tök szép volt. A képeket most nem ide, hanem a flickr albumba teszem fel. :)
Itt elérhetőek:

http://www.flickr.com/photos/kpallsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése